رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

بریدن سر پسربچه ۸ ساله اصفهانی به‌خاطر لجبازی با خانواده + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۶۱۳۰۳
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
  • ۱
بریدن سر پسربچه ۸ ساله اصفهانی به‌خاطر لجبازی با خانواده + عکس و فیلم
پسر معتادی در مینادشت اصفهان به خاطر لجبازی با خانواده خود سر پسر هشت ساله همسایه شان را برید.
به گزارش شهرآرانیوز، ۲۰ اسفند امسال خبر بریدن سر امیرعلی هشت ساله در مینادشت اصفهان اهالی را در شوک و ناباوری فرو برد.

فقط چند دقیقه از ناپدید شدن امیرعلی می‌گذشت که خانواده اش سراسیمه در کوچه‌ها و محله‌ها دنبال او می‌گشتند و حدود صد کیلومتر دورتر از خانه شان جسد بی جان امیرعلی را در حالی پیدا کردند که سر او بریده شده بود.
 

قتل پسر بچه به خاطر لجبازی با خانواده

عموی امیرعلی ماجرای این جنایت هولناک را اینطور شرح داد:«برادر من سه فرزند داشت که امیرعلی فرزند سوم او بود.وقتی امیرعلی ناپدید شد،خانم همسایه به مادر امیرعلی گفته بود پسرم ما را تهدید کرده بود که اگر به او پول ندهیم امیرعلی را می دزدد. بعد از چند دقیقه وقتی برادرزاده ام را در حالی که سرش را بریده بودند پیدا کردیم،پسر همسایه ردیابی و دستگیرشد.شنیده ایم که متهم به قتل امیرعلی اعتراف کرده است.»

عموی امیرعلی در ادامه گفت:«متهم ناهنجاری های رفتاری داشته و سابق بر این با خانواده خودش اختلافاتی دارد.او ظاهرا اعتیاد دارد و برای تامین هزینه مواد مخدر با خانواده اش مشکل مالی پیدا کرده بود.»

پیکر امیرعلی روز گذشته به خاک سپرده شد و خانواده او مراحل قضایی و شکایت از متهم را به زودی انجام خواهند داد.

 

تعداد بازدید : 2988

 

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
رشیدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
صدمتر نه صد کیلومتر. رکنا هم‌غلط نوشته
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->